Kateřina Malá

Diplomová práce

Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu

The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Anotace:
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové …více
Abstract:
This thesis focuses on the topic of marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the television market. The main objective of this thesis is the definition of marketing activities and the use of marketing tools by FTV Prima, a company operating nationwide TV broadcast television stations Prima, Prima COOL, Prima Love and Prima ZOOM, leading to a better position in the television market. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39754