Prima Cool – jaká je její cílová skupina? – Bc. Štěpán Hykš
Bc. Štěpán Hykš
Bakalářská práce
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Prima Cool - what is its target audience?
Anotace:
Bakalářská práce „Prima Cool – jaká je její cílová skupina?“ analyzuje první celoplošnou televizní stanici svého druhu v České republice – Primu Cool. Program, který se svým zaměřením profiluje na mužského diváka ve věkovém rozmezí 15 až 40 let, je svojí specifikací unikátní a v mnoha směrech zcela odlišný od zavedených vysílacích schémat ostatních televizních stanic. Práce se zaobírá otázkou, jaká …víceAbstract:
The subject of the Bachelor thesis "Prima Cool – what is its target audience?" is to describe and analyse first nationwide television channel of its kind in Czech Republic – Prima Cool. The Channel that focuses on male audience in the age range 15–40 is unique in its specification and in many ways completely different from established broadcasting schedules of other television stations. This thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s4j3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Komparace formátu a efektivity vysílání fotbalové Ligy mistrů na ČT sport a Prima COOL
Radek Mazal -
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Kateřina Malá -
Měření sledovanosti médií
Martin Vlach -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a event České televize
Nicol Formánková Oravcová -
Televize a politický marketing v ČR
Markéta Matějíčková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková