Bc. Martina Baranková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část představuje marketing a jeho nástroje. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part introduces marketing and its tools. The practical part analyses the marketing tools based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the company. The output of the bachelor's thesis is suggestions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Marková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné