Bc. Melisa Krkušić

Master's thesis

Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy

Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy. Pro mnoho zákazníků jsou získané informace zásadní a umožňují jim žít příjemně a efektivně, tyto informace jsou především získávány zrakem a sluchem. Proto většina reklam, značek komunikuje právě se zákazníkem zrakem a sluchem. V současné společnosti, která je přehlcená informacemi, se podstatně méně věnuje tzv. smyslovým …more
Abstract:
My diploma thesis is Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads. For many customers are acquired vital information and allow him to live comfortably and efficiently, this information is obtained primarily sight and hearing. Therefore, most commercials, brands now communicates with the customer sight and hearing. At present, a community which is information overload, it devotes so much less …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní