Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci – Chelsea Mosslerová
Chelsea Mosslerová
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci
Analysis of Consumer Behavior in the Field of Gastronomy During the Coronavirus Period in Olomouc
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, spotřebního chování, marketingové komunikace a gastronomie. V praktické části práce je vyhodnocen výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci.Abstract:
This bachelor thesis is focused on consumer analysis in gastronomy area. In the theoretical part are defined basic knowledges of marketing, consumer behavior, marketing comunicatinon and gastronomy. It the practical part is evaluated research targeted on consumer behavior in Covid-19 period in Olomouc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOSSLEROVÁ, Chelsea. \textit{Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0lnv8d/.
Jak správně citovat práci
Mosslerová, Chelsea. Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová -
Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r.o.
Zdeněk Pikolon -
Komunikační mix společnosti Procter & Gamble
Petra Čiperová -
Komunikační mix společnosti Danone
Petr Rinth -
Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
Martina Skalická -
Hospodářský vývoj v ČR od roku 2008 a jeho vliv na podnikání v oblasti (gastronomie, hotelnictví, cestovního ruchu)
Milan Vyskočil -
Vzdělávání a zvyšování kvalifikace v oblasti služeb (hotelnictví, gastronomie, cestovní ruch)
Olga Knekht -
Služby finančních institucí pro podnikatele v oblasti hotelnictví a gastronomie.
Jakub Křemen