Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii – Bc. Sára Nekvasilová
Bc. Sára Nekvasilová
Bachelor's thesis
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii
Methodology of reading preliteracy with a focus on the development of sensory perception and the development of fantasy
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám čtenářskou pregramotností, kterou lze definovat jako soubor několika znaků, díky kterým lze pracovat s textem s hlubším porozuměním. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické časti jsou vypsány základní pojmy k tématu – efektivní komunikace, rozvoj pozitivního vztahu k psané řeči a čtenářská pregramotnost, díky které se dětem rozvíjí fantazie, smysly …viacAbstract:
In my bachelor thesis, I deal with reading literacy, which can be defined as a set of several signs that can be used to work with a text with a deeper understanding. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part lists the basic concepts of the topic – effective communication, development of a positive relationship to written language and reading literacy, thanks to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xn2r2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Aneta Hřavová
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Smysly a poznání v myšlení Hérakleita z Efesu
Jana ŠVADLENKOVÁ -
Španělsko všemi smysly - integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Karolína NAVRÁTILOVÁ