Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Petr Palinčák
Bc. Petr Palinčák
Master's thesis
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
The Globalization and its influence of marketing communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje globalizaci a jejímu vlivu na marketingovou komunikaci v nadnárodních společnostech. Teoreticko – metodologická část práce se zabývá jednak tématem globalizace obecně, její historií, rozměry či její pomyslnou hnací silou a jednak oblastí marketingu a marketingové komunikace, a to obzvláště v mezinárodním prostředí. Aplikační část práce se zaměřuje na dvě konkrétní nadnárodní …viacAbstract:
This thesis is devoted to globalization and its impact marketing communications in multinational companies. Theoretical - methodological section deals with both the theme of globalization in general, its history, its dimensions or the imaginary drivers and also the areas of marketing and marketing communications, and especially in an international environment. Application of the work focuses two specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kc1yu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
Ondřej Beran -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu
Soňa Kiradžievová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Tvorba globální celopodnikové strategie ve firmě
Regina Sadrieva