Developing an International Manager – Bc. Lucie Vršovská
Bc. Lucie Vršovská
Bakalářská práce
Developing an International Manager
Developing an International Manager
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží nastínit pohled na rostoucí trend mezinárodního managementu se speciálním zaměřením na rozvoj dovedností mezinárodních manažerů. Teoretická část se věnuje pojetí kultury a jejímu dopadu na různé aspekty nadnárodních korporací. Důraz je tudíž kladen na efektivní komunikaci napříč kulturami, převládající styly vedení pracovníků a obvyklé strategie mezinárodních společností …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to provide an insight into the growing trend of international management with a special focus on developing global-leadership skills. The theoretical part is dedicated to the concept of culture and its impact on various aspects of multinational organisations. Emphasis is therefore placed on effective communication across cultures, prevalent leadership styles, and common strategies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wsyo1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Cross-cultural Communication
Mikuláš Josek -
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Hana Eichlerová -
Lingvistický pohled na obchodní komunikaci napříč kulturami
Ondřej Gazda -
Komunikace napříč multikulturní společností
Adéla Lízalová -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Global Networking of the International Business
Aliya Turarova