Využití digital signage v marketingové komunikaci – Mgr. Eva Jášková
Mgr. Eva Jášková
Bakalářská práce
Využití digital signage v marketingové komunikaci
The Use of Digital Signage in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce Využití digital signage v marketingové komunikaci se zabývá technologií digital signage – komunikačním systémem digitální reklamy a jeho využitím v marketingové komunikaci. Teoretická část práce předkládá definici pojmu digital signage, historický vývoj tohoto média a možnosti využití v rámci marketingové strategie. Zobrazuje jej jako nový nástroj, který univerzálním jazykem, s pomocí …víceAbstract:
The bachelor thesis The Use of Digital Signage in Marketing Communication is focused on the digital signage technology – communication system of digital media and its use in marketing communication. The theoretical part of my thesis includes definition of digital signage, its evolution and classification, accentuating its potential for marketing field. It presents digital signage as a new marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lg281/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová