Mgr. Eva Jášková

Bachelor's thesis

Využití digital signage v marketingové komunikaci

The Use of Digital Signage in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce Využití digital signage v marketingové komunikaci se zabývá technologií digital signage – komunikačním systémem digitální reklamy a jeho využitím v marketingové komunikaci. Teoretická část práce předkládá definici pojmu digital signage, historický vývoj tohoto média a možnosti využití v rámci marketingové strategie. Zobrazuje jej jako nový nástroj, který univerzálním jazykem, s pomocí …more
Abstract:
The bachelor thesis The Use of Digital Signage in Marketing Communication is focused on the digital signage technology – communication system of digital media and its use in marketing communication. The theoretical part of my thesis includes definition of digital signage, its evolution and classification, accentuating its potential for marketing field. It presents digital signage as a new marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Theses on a related topic