Mgr. Eva Jášková

Bachelor's thesis

Využití digital signage v marketingové komunikaci

The Use of Digital Signage in Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce Využití digital signage v marketingové komunikaci se zabývá technologií digital signage – komunikačním systémem digitální reklamy a jeho využitím v marketingové komunikaci. Teoretická část práce předkládá definici pojmu digital signage, historický vývoj tohoto média a možnosti využití v rámci marketingové strategie. Zobrazuje jej jako nový nástroj, který univerzálním jazykem, s pomocí …viac
Abstract:
The bachelor thesis The Use of Digital Signage in Marketing Communication is focused on the digital signage technology – communication system of digital media and its use in marketing communication. The theoretical part of my thesis includes definition of digital signage, its evolution and classification, accentuating its potential for marketing field. It presents digital signage as a new marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Práce na příbuzné téma