Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD) – Mgr. Ivana Cloe Cuperová
Mgr. Ivana Cloe Cuperová
absolventská práce studenta CŽV
Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)
Adapting teaching to students with behavioral and emotional disorders (ADHD)
Anotace:
Práce propojuje zkušenosti získané letitou praxí ve speciální škole pro zdravotně znevýhodněné s teoretickými poznatky z pomezí pedagogiky, speciální a sociální pedagogiky, psychologie a didaktiky. Spíše než porovnávat jednotlivé metody a dělit je následujících stranách na účinné a neúčinné, již v průběhu sbírání dat autorka, po konzultaci se školní výchovnou poradkyní, do dokumentu vyselektovala …víceAbstract:
The work combines the experience gained through years of experience in a special school for the disabled with theoretical knowledge from the boundaries of pedagogy, special and social pedagogy, psychology and didactics. Rather than comparing the various methods and dividing them into effective and ineffective in the following pages, the author, in consultation with the school counselor, selected in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CUPEROVÁ, Ivana Cloe. \textit{Přizpůsobení výuky studentům s~poruchami chování a~emocí (ADHD)}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0m664h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody využívané v odborných zdravotnických předmětech a jejich přizpůsobení Generaci Z.
Vanda Zúbková -
Poruchy chování na prvním stupni základní školy
Kristýna Zámostná -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ