Mgr. Ivana Cloe Cuperová

absolventská práce studenta CŽV

Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)

Adapting teaching to students with behavioral and emotional disorders (ADHD)
Anotace:
Práce propojuje zkušenosti získané letitou praxí ve speciální škole pro zdravotně znevýhodněné s teoretickými poznatky z pomezí pedagogiky, speciální a sociální pedagogiky, psychologie a didaktiky. Spíše než porovnávat jednotlivé metody a dělit je následujících stranách na účinné a neúčinné, již v průběhu sbírání dat autorka, po konzultaci se školní výchovnou poradkyní, do dokumentu vyselektovala …více
Abstract:
The work combines the experience gained through years of experience in a special school for the disabled with theoretical knowledge from the boundaries of pedagogy, special and social pedagogy, psychology and didactics. Rather than comparing the various methods and dividing them into effective and ineffective in the following pages, the author, in consultation with the school counselor, selected in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Martin Pírko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

celoživotní:
Studium pedagogiky