Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. Peter Zvolský
Bc. Peter Zvolský
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
The building of marketing strategy for a company
Abstract:
The thesis is focused on creating marketing strategy for the RG KOVO, s.r.o. company. The strategy itself is based on analysis of the internal and external environment, SWOT analysis which identify the problematic areas in the company. The new proposals aim to improve the overall quality of operations in the company and extend the offer of its services.Abstract:
Diplomová práca je zameraná na tvorbu marketingovej stratégie pre spoločnosť RG KOVO, s.r.o.. Na základe výsledkov analýzy, vnútorného a vonkajšieho prostredia, SWOT analýzy, sú identifikované problematické oblasti tejto spoločnosti. Nové návrhy smerujú k celkovému zlepšeniu činnosti spoločnosti a rozšíreniu ponuky jej služieb.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ma5ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Chovanec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi
Adam Kobelár -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Marketingová stratégia NEWTON University
Veronika Pipas -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová -
Marketingová stratégia spoločnosti Massimo Dutti na českom trhu
Tereza Luteránová -
Marketingová stratégia spoločnosti Zara
Jana Striežencová