Marketingová stratégia spoločnosti Massimo Dutti na českom trhu – Tereza Luteránová
Tereza Luteránová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia spoločnosti Massimo Dutti na českom trhu
Marketingová stratégie společnosti Massimo Dutti na českém trhu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Massimo Dutti a zaměřit se na český trh. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. V první části jsou vysvětleny důležité pojmy použité v práci a čtenář je seznámen s teoretickými poznatky o základech marketingu, marketingové strategii, marketingovém plánu, SWOT analýze a marketingovém mixu. Druhá část obsahuje základní informace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing strategy of the company Massimo Dutti and focus on the Czech market. Bachelor thesis consists of three parts. The first section explains important terms that are used in the work and the reader is apprised of the theoretical knowledge of the basics of marketing, marketing strategy, marketing plan, SWOT analysis and marketing mix. The second part includes …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať marketingovú stratégiu spoločnosti Massimo Dutti a zamerať sa na český trh. Bakalárska práca pozostáva z troch častí. V prvej časti sú vysvetlené dôležité pojmy použité v práci a čitateľ je oboznámený s teoretickými poznatkami o základoch marketingu, marketingovej stratégii, marketingovom pláne, SWOT analýze a marketingovom mixe. Druhá časť obsahuje základné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50213
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Róbert Fedák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50213
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová