Bc. Nikola Šeráková
Master's thesis
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Abstract:
Cílem práce je připravit vhodný model pro fungování studia jógy a navrhnout marketingovou strategii. Práce je strukturovaná do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou nastíněna teoretická východiska a materiály, které pokrývají oblast sportovního marketingu a sponzoringu. Praktická část pomocí vícekriteriální analýzy a dotazníkového šetření navrhuje konkrétní model založení nového studia …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to establish appropriate model for functioning of yoga studio and to suggest its marketing strategy. The thesis is structured in two parts, theoretical and practical. In the first part, there are outlined theoretical starting-points and materials, which cover the area of marketing in sport and sponsoring. While practical part using the multicriterial analysis and survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o1wja/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev