Bc. Nikola Šeráková
Diplomová práce
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Anotace:
Cílem práce je připravit vhodný model pro fungování studia jógy a navrhnout marketingovou strategii. Práce je strukturovaná do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou nastíněna teoretická východiska a materiály, které pokrývají oblast sportovního marketingu a sponzoringu. Praktická část pomocí vícekriteriální analýzy a dotazníkového šetření navrhuje konkrétní model založení nového studia …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to establish appropriate model for functioning of yoga studio and to suggest its marketing strategy. The thesis is structured in two parts, theoretical and practical. In the first part, there are outlined theoretical starting-points and materials, which cover the area of marketing in sport and sponsoring. While practical part using the multicriterial analysis and survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1wja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev