Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách – Marcela KRŠEKOVÁ
Marcela KRŠEKOVÁ
Bachelor's thesis
Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách
School succes/failure rate of Roma pupils in primary schools
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje školní (ne)úspěšnosti romských žáků na základních školách.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the school (in) success of Roma pupils in primary schools.Keywords
Klíčová slova romský žák výchova vzdělávání základní vzdělávání formální a neformální vzdělávání kurikulární dokumenty preprimární vzdělávání přípravná třída základní školy pedago-gický pracovník pedagog romských žáků klíčové kompetence žák se speciálními vzdělá-vacími potřebami školní úspěšnost školní neúspěšnost školní zralost školní připrave-nost faktory (ne)úspěšnosti romského žáka. ?
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRŠEKOVÁ, Marcela. Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA