Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách – Marcela KRŠEKOVÁ
Marcela KRŠEKOVÁ
Bakalářská práce
Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách
School succes/failure rate of Roma pupils in primary schools
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje školní (ne)úspěšnosti romských žáků na základních školách.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the school (in) success of Roma pupils in primary schools.Klíčová slova
Klíčová slova romský žák výchova vzdělávání základní vzdělávání formální a neformální vzdělávání kurikulární dokumenty preprimární vzdělávání přípravná třída základní školy pedago-gický pracovník pedagog romských žáků klíčové kompetence žák se speciálními vzdělá-vacími potřebami školní úspěšnost školní neúspěšnost školní zralost školní připrave-nost faktory (ne)úspěšnosti romského žáka. ?
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŠEKOVÁ, Marcela. Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ