Bc. Hana Janečková
Master's thesis
Marketingová komunikace rekreační oblasti
Marketing Communications of Recreational Area
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rekreační oblasti. Práce poslouží jako východisko pro zpracování architektonické studie a následné revitalizaci oblasti. Součástí práce je výzkum, který udal směr pro projekt komplexní marketingové komunikace budoucího areálu. V práci je rovněž připojen návrh financování, pojmenovaná možná rizika a jejich protiopatření.Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of a recreational area. The work will serve as a starting point for the elaboration of an architectural study and the subsequent revitalization of the area. Part of the work is a research that gives the project a direction for comprehensive marketing communication of the future area. The thesis also includes a financing proposal, identifies potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janečková, Hana. Marketingová komunikace rekreační oblasti. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Identifikace rozvojových možností rekreační oblasti Olešná
Karla Grenarová -
Podnikatelský plán na vybudování penzionu s restaurací v rekreační oblasti u Prahy
Barbora Pelantová -
Marketing v rekreačním a sportovním zařízení
Lucie Řeháková -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu v rekreační oblasti přehrady Olešná
Jana Cvičková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová