Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků – Ing. Eliška Juráková
Ing. Eliška Juráková
absolventská práce studenta CŽV
Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků
Fictional company as a tool for the development of business competences of pupils
Anotace:
Tato práce se zabývá výukou středoškolského předmětu Fiktivní firma. Práce popisuje cíle a náplň tohoto předmětu, využívané výukové metody, způsoby hodnocení žáků, historii předmětu a celkový přínos pro žáky. Součástí práce je navržení přípravy na jeden vyučovací blok, který se zaměřuje na výběr předmětu podnikání a ohlášení živnosti na živnostenském úřadě. Součástí této přípravy je pracovní list pro …víceAbstract:
The thesis deals with education of high school subject Fiction company. Thesis describes a goal and scope of the subject, education methods, method of evaluation of pupils, subject history and overall benefits for pupils. One part of the thesis is design of preparation for one teaching block, which focus on choosing of subject of business and registration of the trade at the trade licensing office …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURÁKOVÁ, Eliška. \textit{Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0n1xdx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Vyučovací metody v předmětu Fiktivní firma
Jitka Nožičková -
Význam a využití „Fiktivních firem“ v praxi
Kamila Knotková -
Pracovní listy pro žáky základních škol ke kampani „Biodiverzita–to jsme my!“
Eliška Procházková