Marketingový plán – informační systém pro veterináře – Martin Liška
Martin Liška
Diplomová práce
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Marketing Plan – Information software for veterinarian
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový …víceAbstract:
The subject for the Diploma Thesis is Marketing Plan for a company whose core business is development and sell of the Information software for veterinarian. The framework is focused on strategic marketing management and preparation of Marketing plan in theoretical way. Practical part consists of the marketing plan for the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Vít Trnka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora rozhodování pomocí podnikových informačních systémů společnosti Exact Software
Lukáš Pitka -
Marketing konkrétní firmy – analýza a návrhy na změnu
Ondřej Hnilica -
Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích
Lucia Šťastná -
Marketing konkrétní firmy – analýza a návrhy na změnu
Ondřej Hnilica -
Podnikatelský plán na diverzifikaci produktového portfolia
Alexandra Junková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků