Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace – Bc. Karolína Nováčková
Bc. Karolína Nováčková
Master's thesis
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Complex product of the destination Cheb and possibilities of its marketing communication
Abstract:
Tématem diplomové práce je komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace. Cílem práce je definovat nabídku produktů cestovního ruchu v Chebu, navrhnout komplexní produkt pro tuto destinaci a určit možnosti jeho marketingové komunikace. K naplnění cíle diplomové práce byla vybrána metodologie kvantitativního výzkumu, a to konkrétně metoda dotazníkového šetření, kde byla nasbírána …moreAbstract:
The topic of the Masterʼs Dissertation is the complex product of the Cheb destination and the possibilities of its marketing communication. The goal of the Masterʼs Dissertation is to define the offer of tourism products in Cheb, to design a complex product for this destination, and to determine the possibilities of its marketing communication. To fulfill the aim of the Masterʼs Dissertation, a quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2022
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/qhs1q/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Využití dark tourism v marketingu destinace
Barbora SLOVÁKOVÁ -
Kulturně-poznávací cestovní ruch v Chebu
Isabel ZÝKOVÁ -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Role cestovních agentur v rozvoji destinace cestovního ruchu
Tereza Přibylová -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu
Zuzana Pilarčíková -
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Michaela KALOUŠOVÁ