Bc. Barbora Hromádková

Master's thesis

Spotřební zájmy současné mladé generace

Consumption interests of the young generation
Anotácia:
Diplomová práce se ve své teoretické části věnuje objasnění teoretických konceptů pojmu mládež, marketingová komunikace a spotřební chování. Hlavním záměrem závěrečné práce je popsat a analyzovat specifika spotřebních zájmů a spotřebního chování současné mladé generace a zjistit, jaký na ně mají vliv vybrané prostředky marketingové komunikace. Praktická část práce na základě dotazníkového šetření zjišťuje …viac
Abstract:
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the concept of youth, marketing communication and consumer behaviour. The main goal is to describe and analyze the specifics of consumer behaviour of the current young generation and to find out how they can be influenced by the chosen means of marketing communication. The practical part is based on the questionnaire survey. It …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní