Spotřební zájmy současné mladé generace – Bc. Barbora Hromádková
Bc. Barbora Hromádková
Diplomová práce
Spotřební zájmy současné mladé generace
Consumption interests of the young generation
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části věnuje objasnění teoretických konceptů pojmu mládež, marketingová komunikace a spotřební chování. Hlavním záměrem závěrečné práce je popsat a analyzovat specifika spotřebních zájmů a spotřebního chování současné mladé generace a zjistit, jaký na ně mají vliv vybrané prostředky marketingové komunikace. Praktická část práce na základě dotazníkového šetření zjišťuje …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the concept of youth, marketing communication and consumer behaviour. The main goal is to describe and analyze the specifics of consumer behaviour of the current young generation and to find out how they can be influenced by the chosen means of marketing communication. The practical part is based on the questionnaire survey. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m856n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební zájmy současné mladé generace v České republice
Irina Studenyak -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Aryna Levchenko -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace
Martin Kejř -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Jana Kučerová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva