Eva Čechovská

Bakalářská práce

Loajalita zákazníků vybrané společnosti

Customer Loyalty to the Selected Company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the relationship between customer and the company dm drogerie markt lnc. in the Czech Republic, to define his loyalty and to propose improvements in marketing communication. The proposals are based on theoretical foundations and on the data obtained from an own questionnaire survey. The thesis is divided into four main parts. The first three parts include …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Mařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49495