Loajalita zákazníků vybrané společnosti – Eva Čechovská
Eva Čechovská
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Customer Loyalty to the Selected Company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the relationship between customer and the company dm drogerie markt lnc. in the Czech Republic, to define his loyalty and to propose improvements in marketing communication. The proposals are based on theoretical foundations and on the data obtained from an own questionnaire survey. The thesis is divided into four main parts. The first three parts include …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Mařík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Dominika Třasoňová