Rizikové faktory vzniku syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků – Bc. Michaela Divišová
Bc. Michaela Divišová
Diplomová práce
Rizikové faktory vzniku syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků
Risk Factors for the Development of the Burnout Syndrome among Educators
Anotace:
Diplomová práce se v obecné rovině vztahuje k rizikovým faktorům vzniku syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků. Na poli úže stanoveného výzkumného problému pojednává o příčinách zátěže pedagogů základních škol, které mohou potenciálně vést ke vzniku syndromu vyhoření. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou prezentovány aktuální poznatky, vztahující se k problematice …víceAbstract:
The thesis deals with high-risk factors of burn-out syndrome development among pedagogical workers. It is specifically concerned with the causes of stress among primary school teachers which could potentially lead to development of burn-out syndrome. The thesis is divided into a theoretical and empirical part. Actual information related to issues of burn-out syndrome in pedagogical profession are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ThDr. Kateřina Brzáková Beksová, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVIŠOVÁ, Michaela. \textit{Rizikové faktory vzniku syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0nrb4l/.
Jak správně citovat práci
Divišová, Michaela. Rizikové faktory vzniku syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva