Plánování mediální strategie podniku – Ing. Erik Werner
Ing. Erik Werner
Diplomová práce
Plánování mediální strategie podniku
Corporate media strategy planning
Anotace:
Diplomová práce nastiňuje souvislosti mezi trhem a existencí reklamy. Vysvětluje jakou roli hrají média v marketingové komunikaci podniku a představuje ukazatele, které pomáhají firmám poznat hodnotu mediálního prostoru a orientovat se ve svých mediálních rozhodnutích. Práce na skutečném příkladu ukazuje postup při plánování mediální kampaně a odhaluje práci mediální agentury v kontextu marketingových …víceAbstract:
Thesis shows basic relations between markets and advertising. It explains what role media play in marketing communication of a corporation, presents the most important tools that help companies recognize value of media space and find their way in important media related decisions. Work includes a case study that shows the media planning process step by step and reveals the job of a media agency in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aiimn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
„Osvobozená vesnice“. Mediální obraz venkova a venkovanů na stránkách Rudého práva a Lidové demokracie v letech 1945-1946
Lenka Malá -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Česko - německé kulturní vztahy po roce 1945 s případovou studií Dnů české a německé kultury v Drážďanech, Ústí nad Labem a Euroregionu Elbe/Labe
Václav Kazda -
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Iva Větrovská