Ing. Erik Werner

Diplomová práce

Plánování mediální strategie podniku

Corporate media strategy planning
Anotace:
Diplomová práce nastiňuje souvislosti mezi trhem a existencí reklamy. Vysvětluje jakou roli hrají média v marketingové komunikaci podniku a představuje ukazatele, které pomáhají firmám poznat hodnotu mediálního prostoru a orientovat se ve svých mediálních rozhodnutích. Práce na skutečném příkladu ukazuje postup při plánování mediální kampaně a odhaluje práci mediální agentury v kontextu marketingových …více
Abstract:
Thesis shows basic relations between markets and advertising. It explains what role media play in marketing communication of a corporation, presents the most important tools that help companies recognize value of media space and find their way in important media related decisions. Work includes a case study that shows the media planning process step by step and reveals the job of a media agency in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta