Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů – Bc. Klára Crháková
Bc. Klára Crháková
Bachelor's thesis
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů
Research application forms enhancing loyalty customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with forms of strengthening customer loyalty. Prerequisite for strengthening loyalty is to build long-term and mutually beneficial relationships with customers. The first part of the bachelor thesis defines customer satisfaction, defines the notion of a loyal customer and customer loyalty. There are defined forms for increasing loyalty, to ensure maximum customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Crháková, Klára. Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková