Analýza připravenosti středních škol v Olomouci pro inkluzivní tělesnou výchovu – Pavel STEIGER
Pavel STEIGER
Diplomová práce
Analýza připravenosti středních škol v Olomouci pro inkluzivní tělesnou výchovu
The analysis of the preparedness of secondary schools for the inclusive physical education
Anotace:
Předkládaná závěrečná práce se zabývá žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich zařazením do školní tělesné výchovy a školních sportovních aktivit. Nabízí přehled všech typů speciálních vzdělávacích potřeb, jejich základních charakteristik, pohybové limity, kontraindikace a specifika jednotlivých druhů postižení, s nimiž musí učitel tělesné výchovy pracovat a akceptovat, brát zřetel na individuální …víceAbstract:
This submitted thesis is focused on pupils with special educational needs and their inclusion in physical education and school sports activities. It also offers an overview of all the types of special educational needs, their basic characteristics, movement limits, contraindications and specifics of individual types of disabilities. It is important to say that physical education teacher has to know …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Ješina, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEIGER, Pavel. Analýza připravenosti středních škol v Olomouci pro inkluzivní tělesnou výchovu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se zaměřením na speciální pedagogiku / Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se zaměřením na speciální pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva