Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky – Lada Glosmanová
Lada Glosmanová
Master's thesis
Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky
Competition Analysis on the Consumer Electronics Market
Abstract:
Cílem práce je analýza konkurenčních prodejen se spotřební elektronikou z pohledu běžného zákazníka. Výzkum probíhal formou mystery shoppingu. Výběrový soubor tvořily prodejny v okolí 10 km od Elektra Müller s totožnou velikostí a nabídkou sortimentu. Analytickou část tvoří výsledky výzkumu doplněné grafy. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro prodejnu.Abstract:
The aim of thesis is analysis of competitive electronics stores from the perspective of ordinary customer. The research was conducted through mystery shopping. The sample consisted of stores with identical size and range of goods within 10 km from Elektro Müller. The analytical part of the research results is supplemented by graphs. In conclusion there are presented suggestions and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84819
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Adam Kondělka
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Simon Lavrenťjev -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT