Bc. Romana Nováková
Master's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
The release of the new product on the market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je nahlédnutí do společnosti při uvádění nového potravinového výrobku na trh. Do její politiky, přístupu a postavení na trhu. V první části jsou zpracována teoretická východiska marketingového mixu - 4P. V druhé praktické části je charakterizována výše uvedená společnost, průběžný vývoj života výrobku od myšlenky produkt vyrobit až k jeho cestě k zákazníkovi. Závěrem hodnocení …moreAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the company trade policy, approaches and market position when introducing a new food product on the market. First part of the paper covers the theoretical basis of the marketing model - 4P. Second part describes the company´s practice in ongoing development of a product from idea, to its creation and sale. In the final section, business decisions related to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/asrgy/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Mgr. Andrea Koňáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá