Bc. Veronika Macurová

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybrané prodejně

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu prodejny smíšenka NIKO a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je popsán současný stav marketingového mixu smíšenky NIKO. Prodejna je také porovnána s konkurencí. Následně jsou rozebrány výsledky marketingového …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluate the current marketing mix of company smisenka NIKO and make propose for improvement. In the theoretical part are describe theoretical terms from marketing and marketing mix. In the practical part is describe current marketing mix. The company is compare with the competition. After that, there is a detail describe of marketing research. Basis of results of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/o0hdw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma