Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ – Bc. Kateřina Prokopová
Bc. Kateřina Prokopová
Diplomová práce
Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ
Methods of active learning in teaching humanities at second stage of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výukových metod v hodinách českého jazyka a dějepisu na druhém stupni základní školy. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část seznamuje s pojmem výuky, s fázemi výuky, cílem, obsahem, managementem a s organizačními formami. Následuje samostatná kapitola učitelovo pojetí výuky. Třetí kapitola se zabývá již samotnými výukovými metodami …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the issue of the teaching methods during Czech and history lessons of the second stage of elementary school. The work consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part introduces the term of teaching, the stages of the teaching process, goal, content, management, and its organizational forms. The following chapter copes solely with the teacher’s concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wj46s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová