Mgr. Jan LAUTNER

Master's thesis

Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

Effectiveness of a visual contact between the seller and purchaser.
Abstract:
Nároky na efektivitu oslovování zákazníků v místě prodeje rostou. Vizuální prostředky používané k tomuto účelu se neustále zdokonalují a zákazníci se ani tomuto druhu marketingového působení nebrání tolik, jako mediální reklamě. Mnoho společností se vydává cestou od vlastních POS materiálů až k vzorkovnám, ve kterých zákazník najde požadovaný sortiment přehledně a logicky uspořádaný.
Abstract:
The requirements for the effective addressing of customers in the point of sale are growing. The visual means used for this purpose become are permanently improving and the customers do not resist such sort of a marketing activity as much as the media advertising. Many companies set out for the way from own POS materials up to sample rooms, in which the customer will find the required assortment arranged …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Identifier: 2773

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LAUTNER, Jan. Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications