Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího – Mgr. Jan LAUTNER
Mgr. Jan LAUTNER
Master's thesis
Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího
Effectiveness of a visual contact between the seller and purchaser.
Abstract:
Nároky na efektivitu oslovování zákazníků v místě prodeje rostou. Vizuální prostředky používané k tomuto účelu se neustále zdokonalují a zákazníci se ani tomuto druhu marketingového působení nebrání tolik, jako mediální reklamě. Mnoho společností se vydává cestou od vlastních POS materiálů až k vzorkovnám, ve kterých zákazník najde požadovaný sortiment přehledně a logicky uspořádaný.Abstract:
The requirements for the effective addressing of customers in the point of sale are growing. The visual means used for this purpose become are permanently improving and the customers do not resist such sort of a marketing activity as much as the media advertising. Many companies set out for the way from own POS materials up to sample rooms, in which the customer will find the required assortment arranged …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Identifier:
2773
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAUTNER, Jan. \textit{Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0ow8m9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAUTNER, Jan. Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša