Návrh efektivní strategie péče o zákazníka – Bc. Petra Pátiková
Bc. Petra Pátiková
Diplomová práce
Návrh efektivní strategie péče o zákazníka
The proposal of effective customer care strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení efektivní strategie péče o zákazníka. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna aktuální spokojenost zákazníků a jejich požadavky. Konkurence je hodnocena pomocí mystery shopping. Na základě provedení těchto výzkumů jsou utvořeny návrhy a doporučení v oblasti péče o zákazníka. Tato doporučení by měla přispět k vyšší spokojenosti zákazníků na dané prodejně …víceAbstract:
This thesis is focused on the proposal of effective customer care strategy. The usage of questionnaire survey is helping to detect the actual customer satisfaction and their requirements. Competitors are evaluated pursuant mystery shopping. The proposals and recommendations in customer care are created through the implementation of these surveys. These recommendations should contribute to higher customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dw4oc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. David Michalík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková