Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky – Alena CHYTILOVÁ
Alena CHYTILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky
Analysis of Framesi{\crq}s Competitors, focusing on the Professional Hair Care range of Products
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje celkové konkurenční prostředí firmy Framesi a v závěru navrhuje řešení a možnosti aplikování těchto řešení v praxi pro udržení konkurenceschopnosti firmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první teoretické části jsem zpracovala teoretické podklady z odborné literatury, které se týkaly daného tématu. V druhé analytické části jsem popsala profil firmy Framesi, hlavní …víceAbstract:
This graduation thesis considers Framesi{\crq}s overall competitive environment, and elaborates solutions and their alternatives to increase the firm competitiveness. This report is divided into two sections. The first theoretical part gathers and consolidates information from the existing related literature. The second practical part contains a description of Framesi and its main competitors; including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Zveřejnit od: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13052
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYTILOVÁ, Alena. \textit{Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0p3tof/.
Jak správně citovat práci
CHYTILOVÁ, Alena. Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenčního prostředí pro segment polymerových kondenzátorů
Iva Dohnalová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Radim Kaloč -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík