Jazykové prostředky televizních reklam. – Šárka POLÁKOVÁ
Šárka POLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové prostředky televizních reklam.
The Linguistic Means in Television Advertising.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v televizních reklamách. Teoretická část pojednává o reklamě ze dvou hledisek, a to z marketingového a jazykového. V praktické části jsou rozebrány jazykové prostředky konkrétních televizních reklam. Ty jsou rozděleny do pěti skupin podle toho, co propagují. Pozornost je věnovaná zvláště hojně se vyskytujícím tropům a figurám. Tematické skupiny jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis presents linguistic means in television advertising. The theoretical part deals with advertisment from two different aspects marketing and linguistic. Linguistic means of the specific television advertisments are analyzed in the practical part. The television advertisment are divided into five groups according to promoted subjects. Attention is primarily focused on tropes and figures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁKOVÁ, Šárka. Jazykové prostředky televizních reklam.. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky jazykové agrese v současné ruské publicistice (s důrazem na jazyk Kremlu)
Michal ŠŤASTNÝ -
Hudební jazyk a výrazové prostředky Juliana Lagea na desce Live in Los Angeles
Lukáš Šnábel -
Způsoby vyjádření jednotlivých sémantických situací českého dativu v germánských jazycích se zaměřením na jazyk anglický a německý
Jakub ŘÍHOVSKÝ -
Překlad písní z anglického jazyka do jazyka českého a použité jazykové prostředky
Lucie HRACHOVINOVÁ -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská