Šárka POLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Jazykové prostředky televizních reklam.
The Linguistic Means in Television Advertising.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v televizních reklamách. Teoretická část pojednává o reklamě ze dvou hledisek, a to z marketingového a jazykového. V praktické části jsou rozebrány jazykové prostředky konkrétních televizních reklam. Ty jsou rozděleny do pěti skupin podle toho, co propagují. Pozornost je věnovaná zvláště hojně se vyskytujícím tropům a figurám. Tematické skupiny jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis presents linguistic means in television advertising. The theoretical part deals with advertisment from two different aspects marketing and linguistic. Linguistic means of the specific television advertisments are analyzed in the practical part. The television advertisment are divided into five groups according to promoted subjects. Attention is primarily focused on tropes and figures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁKOVÁ, Šárka. \textit{Jazykové prostředky televizních reklam.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0p7dh7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁKOVÁ, Šárka. Jazykové prostředky televizních reklam.. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Theses on a related topic
-
Prostředky jazykové agrese v současné ruské publicistice (s důrazem na jazyk Kremlu)
Michal ŠŤASTNÝ -
Hudební jazyk a výrazové prostředky Juliana Lagea na desce Live in Los Angeles
Lukáš Šnábel -
Způsoby vyjádření jednotlivých sémantických situací českého dativu v germánských jazycích se zaměřením na jazyk anglický a německý
Jakub ŘÍHOVSKÝ -
Překlad písní z anglického jazyka do jazyka českého a použité jazykové prostředky
Lucie HRACHOVINOVÁ -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská