Bc. Nikola Peterová

Bachelor's thesis

Peer feedback in teaching and learning English

Peer feedback in teaching and learning English
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of peer feedback in teaching and learning English in educational institutions. In the theoretical part of this thesis, the issue of assessment will be covered in connection to the term of feedback and peer feedback. The advantages and disadvantages of peer feedback will be discussed in connection to second language acquisition. The practical part is based on …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tzv. peer feedback, tedy zpětnou vazbou poskytovanou spolužáky, ve výuce anglického jazyka na základní škole. V úvodu teoretické části je zkoumaná problematika zasazena do kontextu hodnocení ve vyučování, dále je definován pojem zpětná vazba, její různé typy a zdroje a hlavní důraz je kladen na zpětnou vazbu poskytovanou spolužáky. Výhody a rizika spojené …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2015
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Peterová, Nikola. Peer feedback in teaching and learning English. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická