Scénář výstavy historie krajkářské výroby – Mgr. Jarmila Janečková
Mgr. Jarmila Janečková
Bakalářská práce
Scénář výstavy historie krajkářské výroby
Skript of Exhibition History of Lace Making
Anotace:
VI. REZUMÉ Bakaláská práce pibližující téma: Historie krajká-ské výroby. Je zpracované ve form námtu a scénáe výstavy pro Technické muzeum Brno. Seznamuje návštvníka muzea s poátky výroby krajky a jejím rozšíením po celé Evrop. S možností výuky krajkáek v mst Brn, s nelehkým zahájením strojní výroby krajky v textilní továrn v Letovicích pod pat-ronací císae Josefa II. Návštvník zde pozná základní rozd …víceAbstract:
Summary: Bachelors work concerning a topic: History of lace making. It is compiled in the form of theme and script of an exhibition for Technical Museum Brno. It acquaints the visitor of the museum with the beginning of lace making, its spreading all over Europe, the possibility to educate the lace makers in Brno and an uneasy start of machine lace making in textile factory in Letovice under patronage …víceKlíčová slova
Výroba krajky palikování tyl Tylex drhání hákování pletení herdule krajkovina šitá krajka vyšívání pletací stroj palikovací stroj školství spolek Vesna scéná výstavy TMB síování díví školství taxtilní továrna Letovice Drysice u Lysic žakár vzorové karty píze zákrutová krajka mnohopárová krajka pdice frivolitky macramé paliky SPŠ textilní Brno semináe milánská krajka octanorm vzorník píyí Moravská galerie Brno MK vamberk
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xidl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2006
- Vedoucí: Mgr. Pavel Holman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá