Bc. Jana Janichová

Diplomová práce

Význam emocí v marketingu

Meaning application emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá studiem významu emocí v marketingu. V první úvodní části autorka charakterizuje význam reklamy a uvádí rozdíl mezi reklamou komerční a sociální. Dále se zaměřuje na emoce, jejich polaritu a vliv na přesvědčování. Dále popisuje reklamní apely, které se nejčastěji v reklamě vyskytují a uvádí příklady aplikace těchto apelů v praxi. V druhé části práce se autorka věnuje rozboru …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the study of the meaning of application emotions in marketing. In the first part, the author describes the importance of advertisement and shows the difference between commercial and social advertisement. It also focuses on emotions, their polarity and their impact on persuasion. Further more it describes the advertising appeals that are most commonly found in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní