Bc. Jana Janichová
Diplomová práce
Význam emocí v marketingu
Meaning application emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá studiem významu emocí v marketingu. V první úvodní části autorka charakterizuje význam reklamy a uvádí rozdíl mezi reklamou komerční a sociální. Dále se zaměřuje na emoce, jejich polaritu a vliv na přesvědčování. Dále popisuje reklamní apely, které se nejčastěji v reklamě vyskytují a uvádí příklady aplikace těchto apelů v praxi. V druhé části práce se autorka věnuje rozboru …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is the study of the meaning of application emotions in marketing. In the first part, the author describes the importance of advertisement and shows the difference between commercial and social advertisement. It also focuses on emotions, their polarity and their impact on persuasion. Further more it describes the advertising appeals that are most commonly found in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xtxaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec