Michal Čapek

Disertační práce

Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu

Marketing Management of Business Firms, Building Effective Collaborations Using the Concept of Category Management
Anotace:
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Abstract:
Dissertation presents theoretical approaches to category management including the definition of its 8-step process. The implementation of category management is shown on examples of the Coca-Cola company, which support functionality of suggested methodology and objectives from the beginning of this dissertation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2014
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Hana Ezrová, Vanda Lieskovská, Petr Rozmahel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43808

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management