Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu – Michal Čapek
Michal Čapek
Disertační práce
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Marketing Management of Business Firms, Building Effective Collaborations Using the Concept of Category Management
Anotace:
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.Abstract:
Dissertation presents theoretical approaches to category management including the definition of its 8-step process. The implementation of category management is shown on examples of the Coca-Cola company, which support functionality of suggested methodology and objectives from the beginning of this dissertation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2014
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Hana Ezrová, Vanda Lieskovská, Petr Rozmahel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAPEK, Michal. \textit{Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s~využitím konceptu Category managementu}. Online. Disertační práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pcz88/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Age management ve vybraném podniku
Bartáková Bartáková -
Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Petra Vechetová -
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Hodnocení výkonnosti podniků vyrábějících nealkoholické nápoje v České republice
Kristýna Poulíková -
Dopad cenové regulace nealkoholických nápojů
Lucie Šťastná -
Assortment Management & Space Optimization
Defne Ayanoglu -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka MACHÁČKOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Kateřina KODATOVÁ