Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost – Bc. Lenka DOKOUPILOVÁ
Bc. Lenka DOKOUPILOVÁ
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
The analysis of consumers behavior for project: Customer-oriented company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění vnějších a vnitřních stimulů, které působí na chování konečného spotřebitele v nákupním procesu a přispět tak k rozvoji projektu Zákaznicky orientovaná společnost, který firma JEDNOTA, s. d. v Českých Budějovicích zavádí do svého provozu. V této práci je využita metoda ústního dotazování a metoda pozorování u konečných spotřebitelů. Kombinace těchto dvou metod posloužila …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the external and internal incentive that affect the behavior of the final consumer in the buying process and thus contribute to the development project named "A customer-oriented company", which is being incorporated into operations of JEDNOTA, s.d. company in České Budějovice. In this work the method of oral questioning and observation method for final consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOKOUPILOVÁ, Lenka. \textit{Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pdmqf/.
Jak správně citovat práci
DOKOUPILOVÁ, Lenka. Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta
Název
Vložil
Vloženo
Práva