Bc. Martin WALTER
Bachelor's thesis
Marketing značky Pilsner Urquell
The Pilsner Urquell Brand Marketing
Abstract:
Práce je tvořena dvěmi základními částmi, a to částí teoretickou a částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se marketingu značky. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., portfolia značek, představení a charakteristiky značky Pilsner Urquell. Důležitou částí praktické části je srovnání značky Pilsner Urquell s konkurenčními …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and practical. The theoretical part focuses in definition of the basic concepts related to the brand marketing. The practical part consists of the presentment of company Plzeňský Prazdroj, a. s., brand portfolio, presentment and characteristic of the Pilsner Urquell. An important part of the practical part is a comparison of the Pilsner Urquell …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WALTER, Martin. Marketing značky Pilsner Urquell. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Pozice značky Pilsner Urquell
Tereza HROUDOVÁ -
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Lenka Burianová -
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Kateřina Vizingrová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková