Bc. Martin WALTER

Bachelor's thesis

Marketing značky Pilsner Urquell

The Pilsner Urquell Brand Marketing
Abstract:
Práce je tvořena dvěmi základními částmi, a to částí teoretickou a částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se marketingu značky. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., portfolia značek, představení a charakteristiky značky Pilsner Urquell. Důležitou částí praktické části je srovnání značky Pilsner Urquell s konkurenčními …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and practical. The theoretical part focuses in definition of the basic concepts related to the brand marketing. The practical part consists of the presentment of company Plzeňský Prazdroj, a. s., brand portfolio, presentment and characteristic of the Pilsner Urquell. An important part of the practical part is a comparison of the Pilsner Urquell …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Julie Brožová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WALTER, Martin. Marketing značky Pilsner Urquell. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management