Bc. Kateřina Krásová

Master's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Selected Company in the Financial Services Sector
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je realizovaná podpora prodeje v rámci marketingové kampaně DIRECT Pojišťovny. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy uskutečněné podpory prodeje s ohledem na dosažení stanovených prodejních cílů v podobě nárůstu prodeje pojištění společnosti a zvýšení brand awareness značky. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem s podporou prodeje v oblasti finančních …more
Abstract:
The topic of my thesis is sales support provided as part of a Direct Insurance Company marketing campaign. The aim of the thesis was to analyze the effectiveness of such support with respect to achieving sales targets through an increase in the sale of company’s insurance policies and an increase in brand awareness. I have chosen this topic because of my personal experience with sales support in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní