Marketingový mix ve vybrané prodejně – Bc. Veronika Macurová
Bc. Veronika Macurová
Bakalářská práce
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu prodejny smíšenka NIKO a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je popsán současný stav marketingového mixu smíšenky NIKO. Prodejna je také porovnána s konkurencí. Následně jsou rozebrány výsledky marketingového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluate the current marketing mix of company smisenka NIKO and make propose for improvement. In the theoretical part are describe theoretical terms from marketing and marketing mix. In the practical part is describe current marketing mix. The company is compare with the competition. After that, there is a detail describe of marketing research. Basis of results of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/o0hdw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova