Daniel Karola

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X

Consumer Behavior of the Customer in the Category Headphones at the X Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování zákazníka. Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování zákazníka v kategorii sluchátka u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii. V teoretické části jsou vymezeny a popsány stěžejní pojmy, které jsou důležité pro porozumění dané problematice. V praktické části je charakterizována značka …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behavior of the customer. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the consumer behavior of the customer in the category Headphones for the DATART brand, including increasing market share and increasing awareness of the entire category. The theoretical part defines and describes the key concepts that are important for understanding the issue. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Karola, Daniel. Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace