Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X – Daniel Karola
Daniel Karola
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Consumer Behavior of the Customer in the Category Headphones at the X Brand
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování zákazníka. Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování zákazníka v kategorii sluchátka u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii. V teoretické části jsou vymezeny a popsány stěžejní pojmy, které jsou důležité pro porozumění dané problematice. V praktické části je charakterizována značka …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behavior of the customer. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the consumer behavior of the customer in the category Headphones for the DATART brand, including increasing market share and increasing awareness of the entire category. The theoretical part defines and describes the key concepts that are important for understanding the issue. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAROLA, Daniel. \textit{Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0ppjyl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karola, Daniel. Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková